Translator

søndag 31. januar 2016

Januar

Liten oppsummering av januar.

Som alltid med årets første måned kommer salgene! Dette er hva jeg fikk meg i løpet av måneden.

Fra Zing Pop Culture: Littlefinger figur fra Game of Thrones og 2 Funko Pop fra Christmas Vacation.
GOT figuren kostet 50kr(!) og de hadde et greit utvalg av Funko Pops til halv pris.

Fra Platekompaniet: Dead Island GOTY edition 99kr tror jeg det var.

Fra Outland: her var egentlig bare boken på salg. Den kostet 20kr, haha! Men jeg hadde gavekort på 200kr som jeg hadde fått fra Jana. Fables HC 1 299kr.

Fra Eurosko på Strømmen storsenter: Camel Active vintersko. Original pris 1699, satt ned til 599. Endelig nye sko for bruk om vinteren! Har hatt de gamle skoene siden ungdomsskolen eller no, haha.

6. januar var det tid for mor å gjøre som trekkfuglene... Dra sørover for vinteren, haha. Senere samme dag var hundetreff med Lions førerhundskole. Nyttige tips til å dressere hundene her!


9. januar var vi en en gjeng som var samlet hos Remi for mat og gaming. Det ble meg, Hamza, Anno, i tillegg til verten Remi. Walter kunne ikke komme. Vi spiste hjemmelaget pizza og gamet Smash bros. på Wii.
Det var veldig koselig selskap og god mat :)

16. januar var jeg ute med søsteren min og familien hennes
for å feire svogers bursdag. Vi var på Casa Mia
som er en italiensk restaurant på Lillestrøm.
Her var det mye god mat!

Valget falt til slutt på rotoli, pastaruller fylt mozzarella, squash og parmaskinke. Gratinert med parmesan, tomater og kremet saus. Det var nam! Og akkurat nok mat for meg, hehe.

Til dessert valgte jeg en tiramisu, mmmm. Det er godt det. Men det fristet med sjokoladefontant også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar