Translator

søndag 6. februar 2011

Update Part I!

Edit: denne posten ble  postet i slutten av desember, men av en merkelig grunn dukket den ikke opp!:S

Hehe, jeg har visst ikke blogget siden jeg drog fra NorgeXD
Vel jeg ikke saa lett tilgang til nett  her, saa jeg bruker det som unnskyldning:P
Jeg endte opp med aa ta flybussen (135kr) til Gardemoen da jeg hadde ingen til aa kjore meg...
Selvfolgelgelig var bussen forsinket og jeg endt opp med aa staa der i lett kledde klaer og vente paa bussen.

Brrrr! Jeg hater kulde! Ellers paa flyplassen gikk alt greit. For jeg gikk ombord paa flyet ble jeg sniffet paa av en hund og tatt til side for en liten prat med sikkerhet/politi(?). Dette var forste gang dette skjedde med meg, saa det var en annerledes opplevelse:)


Saa hva har jeg gjort i det siste? 10. desember var nasjonaldagen og 5. desember var kongens bursdag, i den annledning hadde de satt opp en svaer plass med leker, boder, karoseller og pyntet opp med nydelige blomster.
I tillegg ble det holdt konserter nesten vaer dag!
Denne feiringen hadde man midt i byen fra 1. til 15. desember.

Edit: Pga. dodsfall i familien har denne bloggen vaert veldig utdatert. Min bestemor, som er grunnen til at jeg har reist mye i det siste, gikk bort 21. desember 2010. RIP.
Thailandsk begravelse er veldig annerledes fra vestlig begravelse. Den foregaar over ca.14 dager fra dodsfallet, og det er vanlig at unge gutter blir munker for 1 dag for a hjelpe avdode videre til etterlivet.
Mer enn det vil jeg ikke skrive i denne bloggen.

Also jeg skal se opp faar lastet opp noen bilder:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar