Translator

søndag 13. februar 2011

Update Part II!

Naa for tiden er jeg i Pattaya som ligger i sorostlige delen av Thailand.
Har vaert her i nesten en uke naa, og og har egentlig ikke gjort stort enn aa spasert paa strender og sentre...
I morgen dog er det lang biltur hjem til Udon Thani hvor vi bor.

Pattaya i sor, Udon i nord.

Pattaya Beach
 Egentlig har jeg lyst aa vaere her lengre, siden det er saa kjedelig i nord :/
Men saan er det. Pattaya er en ordentlig turistby som aldri sover. Denne gang var ekstra mange kinesere som hadde tatt turen hit, antaglig for aa feire nyttaar her. Det har vaert show med drager, lover og musikalske show i klassisk kinesisk stil. Egentlig hadde jeg mest lyst til aa vaere i Chinatown i Bangkok, der feiringen er mye mye storre, men uheldigvis fikk jeg ikke gjort det denne gangen :(

Drage!
Skulle laste opp egne bilder nu, men denne fantastiske pcen av thai kvalitet ville ikke stotte meg:P

Chinese, you gotta luv them!;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar