Translator

mandag 9. mai 2011

Det flotte vårværet!

Ah, jeg digger været om dagen! Vår I <3 you!
Desverre er det meldt regn i helgen:/ Så best å nyte det mens det varer!
Idag tenkte jeg at skulle ta ut sykkelen da.
Hehe, på tide at den kommer ut og lufter seg litt;)

Det blir litt sånn når man blir eldre og får førerkort, at man bruker bilen til det meste:P Men det er ikke særlig sunt er det det? Så kanskje man skal prøve å ta i bruk sykkelen i ny og ne... Vel PRØVE... :P
Den tid, den sorg! Først trengs det å pumpe opp hjul og en vask!
Sykkelen var skikkelig skitten, husker ikke sist jeg tok en ordentlig vask.

Før vask D:


Haha, ja som sagt, litt skitten:P Etter en del skrubbing og vasking ble det så fint så!

Etter vask:D
Etter vask er det jo en delt jeg kanskje bør gjøre. Slik som stramming av bremser, smøring av kjede, og eventuelle andre ting. Vi får se om jeg gidder!:P

Sykkel etter vask.
Og slik er sykkelen etter vask! Ble nå ikke heeelt ren, men det får holde! Syns den så bedre ut nå enn før ihvertfall. Også lurer jeg på om jeg skaffe litt "accessories" til sykkelen. Hadde jo det før, men det har forsvunnet gjennom årets løp:(

Next step: Take the bike out for a ride!??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar