Translator

søndag 15. mai 2011

Harrytur!:D

Idag Igår drog man på harrytur til Sverige og Nordby kjøpesenter!:D Altfor lenge siden sist gang vi var i Sverige!XD
Planen var å dra rundt 10, men endte opp reise 11XD Oh, well...
Til tross for at det var lørdag, så jeg ikkeno særlig til kø, kanskje fordi vi har fått flotte nye veier? (ja det det er såpass lenge siden sist...:P)
Vi ankom Nordby sånn litt over 12, og der var det stappa full av biler alleredeXD

Uansett skal ikke skrive så mye...
Etter noen timer hos söta bror, så var vi klar for turen hjem igjen,
med bilen stappet full av masse mat, alkohol, røyk, goddis og brus! Når det er 3 familier som skal handle så blir det fort sånn:P Jo og så kjøpte jeg med meg 2 nye blu-ray filmer, yay! Forholsvis nye filmer som selges til standardpris hjemme i Norge fikk jeg vel til ca. halvpris her!:P

Buy great AZN movies NAOW!
Yeah, to asiatiske filmer som har fått god kritikk; "Legend of the Fist", fra Kina med Donnie Yen og "The Sky Crawlers", en japansk anime av Mamoru Oshii, regissøren bak  "Ghost in the Shell" (en av mine alltime fav animefilmer:D) Har ikke sett noen av disse filmene, så jeg er spent. Sistnevnte har jo vunnet en del priser, bl.a. for beste animasjon. Men det får vente.... Jeg har ingen fungerende blu-ray spiller nå D:

Nærmere titt på filmene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar