Translator

lørdag 4. desember 2010

Madcon!

Brrrr! Det blir bare kaldere og kaldere! Idag var det jo -17 på det kaldeste da jeg sjekket termometeret:O Men må man ut, så må man ut! Jeg trengte litt lørdagskos:P Så da ble det en tur på Strømmen Storsenter.

Det var mye folk der idag! Hvorfor? Det er snart jul sier du?
Joda, men at Madcon gutta var der for signering hadde nok noe med saken å gjøre. Det var vel også noe av grunnen til at jeg drog til nettopp Strømmen, er jo ikke hverdag man ser kjendiser og får autograf. Og ærlig talt, Madcon duoen er jo awesome! Good luck in America sier jeg bare! De fortjener det.


Jeg var litt taktisk smart og kom litt senere enn planlagt. Jeg kom vel 30-35 min etter signeringen startet, men da var det fortsatt mye folk!:O Så jeg tok en liten rundtur på senteret, og da jeg kom tilbake var køen minket betraktelig. 5 min i kø og jeg stod ved suksessduoen. For å være ærlig hadde jeg ikke kjøpt det nyeste albumet deres enda, så da var dette et perfekt tidspunkt! For det er jo et strålende album, ihvertfall ifølge kritikerne...

 
Tsawe & Yosef

Da var man hos gutta gitt;D

Så da har man fått autograf, album og bilde^^ Dette blir andre gang jeg har møtt disse gutta. Til å være "kjendiser" er de veldig hyggelig og imøtekommende mot fansen. Det er det ikke alle kjendiser som er.
Det er det som er farlig med kjendis status, man begynner å tro at man er bedre enn andre:/ Men disse gutta er ålreite. Her er mitt forrige bilde forresten, til sammenligning. Ble vel tatt i 2007 engang, da de ble populære med "Beggin":


Jahn Teigen var også der forresten, for sin boksignering. Syntes nesten litt synd på han... Det var Madcon som fikk mest opperksomhet. Vel jeg antar Teigen er mer for den "eldre garden".

Stalkerbilde:P

Tilslutt mitt nye album komplett med autograf fra Yosef ogTshawe. Har ikke rukket å høre på den enda, men jeg vet at det er 2 absolutte hits ihvertfall, nettopp "Glow" og "Freaky Like Me"!


Så digger dere Madcon?

2 kommentarer:

  1. Hei. Madcon gutta er veldig koselig de kom stadig vekk på gamle jobben min i Oslo.
    Jeg syns de har flere gode sanger men jeg har ikke kjøpt siste plata. Men både Glow og Freaky like me er favoritter. De har fått endel kritikk for og bli amerikaniserte men jeg syns de er gode ennå^^

    SvarSlett
  2. Hehe. Yeah, men sånn er det! Skal man lykkes i USA må man tilpasse seg deres stil. Amerikanerne er så sære, og det er derfor så få utenlandske artister lykkes i USA...

    SvarSlett