Translator

lørdag 4. desember 2010

Første innlegg!

Så da har jeg fått meg blogg også! Blogging har blitt så populært de siste årene nå, men jeg har forholdsvis holdt meg unna pga at jeg ikke så bruken for det. Joda blogging er fint det, og jeg har fulgt med på hva venner har drivet på med, men følte ikke at det var for meg.


MEN nå gir jeg det et forsøk, og så får vi se hvordan det går:) Pluss da slipper jeg mas fra noen visse personer som lurer på om jeg lever eller ikke:P
*host*Dere vet hvem dere er!*host host*




Nå for tiden prøver jeg å holde meg mest innendørs, da det er blitt så fryktelig kaldt! Brrr, og vi er kun i starten av desember!
Bilen min syns også det var fryktelig kaldt og nektet å starte!XD
Takk og lov var min kjære søster hjemme, og kunne hjelpe til med å starte bilen:D Et par startkabler og noen gasspedaler senere var bilen gjenopplivet igjen! Dette problemet har de ikke i Thailand-_-

Ellers driver jeg og pakker til vinterturen min til Thailand. Jeg kommer til å feire jul, nyttår og kinesisk nyttår der borte! Også er det jo thai grunnlovsdag den 10. des. om jeg ikke husker feil. Jeg gleder meg! Jeg er ikke bygd for å bo i dette kalde landetXD Hva driver dere med i årets travleste måned?:)

5 kommentarer:

  1. Jeg sitter å pugger til eksamen, så har ikke ferie riktig enda som deg :P Bra du er i live XD

    SvarSlett
  2. lol, jeg trudde du har allerede vært dø, så jeg er mer overrasket at du lever :O

    Og du skal reiser til Thailand igjen!? Nei nei, nå må du roe deg!

    (tulle: godt å høre at du lage et blogg og du er heldig å komme seg vekk fra iskaldt Norge brr..)

    SvarSlett
  3. Gadgetman: Hehe, vel da får du noe å se fram til da;) Yes I'm stil aliveeeee~~~

    mimiko-kupo: Haha, jeg forvsinne ikke så lett!XD
    Hihi. Vel bestemor er syk, så derfor har det blitt litt reising nå i det siste.. Pluss jeg vil feire jul med min mor<3 Komme vekk fra kulden er en bonus!:P

    SvarSlett
  4. din baka -.- drar du igjen?!?
    når stikker du a?
    og.. HAR DU BIL?!?!?! omg, 知らなかったよ :p

    SvarSlett
  5. raine: Ah kjære L, lenge siden jeg hørt deg si det!:p Jupp som sagt bestemor er syk, og jeg vil feire jul i Thailand:P
    Drar onsdag den 8. desember:)
    Jeg har ALLTID hatt bil! Har tilogmed tilbudt å kjøre deg hjem de gangene vi har vært uteXD

    SvarSlett