Translator

lørdag 25. juni 2011

Desucon is a gooooo!

Jau, idag skjer det folkens!
It's that crazy time of year again.....DESUCON!

Årets største con for japan, sci-fi & fantasy fans! I år er det første gang jeg betaler for å komme inn (tidligere har jeg vært crew), så jeg er litt spent. Er Desucon blitt så flott at det er verdt å betale 200kr for helgen? Sist gang jeg var på Desucon var i 2009, og da var det mye gærent....:/ 2år etter, håper jeg de har forbedret MYE. Men vi får se:)

Det ble nesten slik at jeg gikk glipp av Desucon i år også! (ifjor valgte jeg å ikke delta) Har ikke hatt tid til å dra til Outland for å kjøpe billetter, men tenkte det skulle gå greit å kjøpe dem på dagen...
GJETT HVA!? Dagen FØR Desucon meldes det at det ikke selges fler 2dagersbilletter>_> Kun endagsbillett til 140-150kr, som er litt vel mye.

Men da jeg ble litt emo over å gå glipp Desucon nok en gang, ser jeg en status av en bekjent som har billett til overs! Jackpot!XD Haha, I can be so lucky sometimes=P Karma I love youuu!<3 (hysj la meg tro på karma)

Yess! Blir gøy å se folk igjen!:D Let's all have fun, alright? Looking forward to all your cosplays!

DESUUUUUU!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar