Translator

onsdag 1. juni 2011

Trasking etter tekstiler?

Så på lørdag ble det arrangert cosplayshopping for andre gang av NCL (Den Norske Cosplaylegion).
Jeg trengte egentlig ikke noe stoff, men det var fin unnskyldning for å dra til byen! Og selvfølgelig var det gøy å møte venner og bekjente igjen! :D
Været kunne vært bedre, men kunne også vært værre! Uansett oppmøte var ved Outland Østbanehallen, og der satt NCL medlemmene Vesnet, Laraneia og Tharanee. Etter å ha hilst, var det tur inn til Outland for å kjøpe litt manga. Gikk til innkjøp av Negima! (har ikke kjøpt på leeenge nå!<3) og NGE Shinji Ikari Rising Project.


Etter mangakjøp ventet vi en liten siden
det virket ikke som det var så mye folk denne gang...
Etter en stund vi endte vi opp med kun 3-4 jenter som skulle finne noe stoff til Ranma cosplay (fra Ranma 1/2). Mon tro om været var grunn til lite oppmøte? (det var visst en del på første cosplayshoppingen hadde jeg hørt)
Uansett skal ikke skrive så mye mer om dette her, men det var interessant tur, der man fikk kikket på tekstil butikker og andre interessante butikker.
Selv handler jeg på Rainbow Tekstil, men fint å ha andre alternativer og!;)

Tilslutt avsluttet vi turen med stikke innom Desu Crew som nettopp hadde hatt crewmøte (hm, føler jeg savner litt det å være crew da..:/) Og så var det bort til "Taste of China", for middag!
Grei pris på god kinesisk mat! Første gang jeg var der, kan absolutt anbefales!

Såååå hva annet jeg har drivet med?
Hahaha! Jeg fant min bortkomne pose med diverse tekstiler!XD Seriøst, har lett en god stund etter den!
Men så fant man den til slutt da. Er ofte der man minst venter det, i mitt tilfelle hadde den gjemt seg i kjellern!:P


Så da blir det litt sying da. Spesielt nå som symaskinen funker igjen!:D
Hva jeg jobber med? Nei, det vil jeg ikke si. Ikke ennå. Hvem vet når jeg kommer til å bruke det?
Jeg vet ikke en gang om jeg skal på Desucon! Men det frister mer og mer. Spesielt siden jeg ikke får dratt på Uppcon i år. I need cons! Også dukker jo NCL opp med en svær Hellsing gruppe som kan være gøy å se.
Jaja.

Til lørdag er det Thai Food Fair igjen da dere! Hvem skal dit!?? Det blir bra!:D

1 kommentar: