Translator

tirsdag 31. juli 2012

OL mania

OK, så jeg har ikke skrevet noe nytt innlegg på en stund. Det kommer flere innlegg om Marokko turen!
Men som dere kanskje vet, så har Ol startet! Det startet nå på fredag, så mye av tiden har gått til å se på dette! Haha, jeg bryr meg ikke så mye om sport til vanlig, men OL liker jeg å følge litt med på.

Det er jo gøy å se hvordan så mange nasjoner kommer sammen i god sportånd (vel for det meste:P), hvorfor kan det ikke være sånn ellers også? Vel jeg heier jo på Norge selvfølgelig, men jeg heier også på Thailand! Dog jeg må si det er vanskelig å finne kanaler som viser idretter der thailendere er med, både online og på tv:/ Så mye jeg ikke får sett. Men håper på det beste! Thailand pleier ikke å prestrere på noe annet enn vektløfting (kvinner), boksing og taekwondo! Men er litt gøy å følge med likevell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar