Translator

fredag 11. mars 2016

Sent innlegg

Da har vi kommet til mars måned og våren burde være her. Slik er det ikke. Som vanlig her har vinteren vanskelig for å gi slipp.. Snøen var nesten borte, men så begynte det å snø igjen og den ble
bare værende.  De siste dagene har vært solfylte og gitt oss et hint om våren. Forhåpentligvis fortsetter det.


Deadpool
Endelig fikk jeg sett Deadpool! Den var helt rå, og innfridde det jeg tror folk flest ville se i en Deadpool film! Regner med at de fleste har sett den nå, men om du ikke har det, løp å se den!
Anbefales sterkt (spesielt om du er fan), Terningkast 6
Fant også denne Darth Vader pepperkakemannen, som var utstilt på Ringen kino. Nice!


 Vi drog på en tidlig visning, så etter filmen ble det en tur bort til grønland for å spise. Valget falt på Nye Istanbul Kebab som vi har spist på før. Fint sted med ålreite priser og god tyrkisk mat. Sist gang spiste jeg kebab, denne gangen valgte jeg Somak kyllinglår. Det var nam!


Thailand
Nå starter nedtellingen! Det er mindre enn en måned til jeg reiser til Thailand, wohoo!
Er lei av vinteren nå, lengter etter varmere tider. Men kommer ikke varmen til meg, så får jeg dra til varmen! ;D Blir nok en gang Songkran (thai nyttår) feiring der borte. Satser på at det blir bra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar