Translator

torsdag 10. mars 2011

Tilbakeblikk, nu med bilder!

Jau, da har jeg endelig faatt tak i bilder. Tenkte skulle poste litt bilder og skrive om hva jeg har bedrevet med;)

Feiring av kongen fodselsdag:

Fammen:)





Sorry hvis videoene er vanskelige aa se paa, jeg er noob med kameraet:/

Innimellom stikker vi ned til byen for aa shoppe eller bare for aa komme oss ut litt:) Som nevnt tidligere er Udon Thani en by som stadig er i utvikling.

Her er man paa UD Town, som vissnok er Thailands største "open air shopping center". Konseptet her er at man istedet for aa ha det trangt med butikker med mye folk, skal man handle over aapen himmel. Du vil finne mange kjente merkevarebutikker slik som Levi's, Lee, Dtac (Telenor), Triumph og matvarekjeden Tesco Lotus for aa nevne noen.
Pyntet opp for jul. Nevo, kusine og meg:D

Hvis du skulle bli sulten paa din ferd gjennom UD Town har de bl.a. Pizza Company, Mcdonalds, Oishi Express, Oishi Ramen og Swendsen's. Skulle du være av den enkle eller gjerrige typen, har de matmarked som er populaert i Asia. Billig og du finner det meste her, fra thai mat til internasjonalt.
De fleste ungdommer henger her for tiden;) Les mer her.

Meg sammen med min kusine paa Central Plaza.

Rett ved UD Town har du Charoensri Complex som er byens storste shopping senter. Den ble for omlag 2 aar siden kjopt opp av den verdenskjente shopping senter kjeden "Central", og er dermed blitt omdopt til "Central Plaza". Den er naa under ombygging og det antas aa bli ferdig desember 2011.
Les litt om Central her.

1 kommentar: