Translator

tirsdag 12. april 2011

Deviantart, sa du?

 
Så etter noen år med litt lurking på Deviantart,
har jeg faktisk skaffet meg konto nå!XD
Jeg kommer ikke til poste noe der med det første, men nå kan jeg ihvertfall kommentere og holde meg litt mer oppdatert på mine fav. artister:) Så basically er jeg fortsatt lurker, men nå kan jeg stalke litt også!
Har dere deviantart? Post deres kontoer så kan jeg stalke følge med på dere også! Har lyst å følge med på hva folk driver med vettu!;)

Her er noen er noen av dem som fikk meg til å lage konto:

Behindinfinity:
Her fra Katekyo Hitman Reborn! behindindinfinity er awesome på gruppebilder! Tror de fleste kjenner til dem allerede:P Gooo asian cosplayers:P

VampBeauty:
Her som Rei Ayanami fra Neon Genesis Evangelion. Sjekk ut hennes kostymer.
Linda Le er en awesome cosplayer, nuff said!

Maryru:
Her som Cloud Strife fra Final Fantasy VII. Maryru er virkelig en av de gode, som viser at også europeere kan cosplaye! You goooo girl!

B-eckiee:
Her som Oerba Dia Vanille fra Final Fantasy XIII. My future wife. B-eckiee er en av mine fav. cosplayere fra Singapore:) Og IMO muligens den beste Vanille cosplayeren. Elsker alt fra valg av hårfargen til accessories.

Ai-rika:
Her som Oerba Yun Fang fra Final Fantasy XIII. So freaking hot! Jeg mener se på henne! Hun har magemuskler for pokker!XD Awesome Fang! Forhåpentligvis får jeg se en norsk versjon snart! *host*duvethvemduer!host* XD

yayacosplay:
Her som Christie fra Dead or Alive. Yay! Yayahan! En av mine store cosplay idoler!XD
Hun er veldig kjent i cosplay miljøet i USA, men har også vært på events i Europa og Sør-Amerika.
11 år med cosplay, og over 80 kostymer på sin portfolio er hun en av de "store" cosplayerne.

blackmage9:
Her som Morrigan fra Darkstalkers. Alodia Gosiengfiao. Cosplay Godess. Or so they say.
Haha, enda en av mine idoler!XD Hun er nok mest kjent i Asia tror jeg, selv om hun har en sterk fan base over hele verden. I tillegg til å være awesome cosplayer, er hun figursamler, blogger, pianist og BJD entusiast!

Jaaa! For meg så går det meste i cosplay. :P
Det er så mange mange fler også! men skulle jeg ramse opp alle her, ville det bli en veldig lang listeXD
Hm... Mon tro om Adella har deviantart...?

Igjen, har du deviantart, give me word, right?;D
Bida out!

3 kommentarer:

  1. Hehe, mange bra folk der som jeg følger med selv :D

    Har deviantart jeg ja, http://mtani.deviantart.com/ :) Men jeg oppdaterer stort sett bare etter jeg har hatt cosplay photoshoot. Noe som er alt for sjeldent XD

    Adella har også: http://adella.deviantart.com/ ;)

    SvarSlett
  2. oh du hadde mange av de jeg liker og. Behindinfinity er og en av de som fikk meg til og lage konto og for herregud hvor flinke de er på gruppebilder og detajler og kvalitet mann!

    men min DA er: http://tharanee.deviantart.com/

    SvarSlett
  3. Mtani: Hehe, jupp er så mange flinke cosplayere på deviantart! Hehe, ta fler photoshoots!XD
    Oh, thanks for link til Adellas konto:)

    Tharanee: Hehe, ja liker måten de tar bildene på!;) Bare synd at China har lagt cosplay på hylla:/

    SvarSlett