Translator

onsdag 6. april 2011

Litt rydding?

Hehe, nå er våren i full gang! Snøen er nesten helt borte nå!8D
Dermed fikk jeg litt lyst til å rydde opp i skapene mine og se litt over ting jeg ikke trenger lenger. Gjett hva jeg fant da?? Old memories from 2007!XD

Savner slike posters på nyere cons altså...

Jupp en poster fra Desucon 2!XD Haha, husker dere det?
Det føles så lenge siden.... Mitt første con, og første gang jeg cosplayet:)
Ah, gode minner! Hvis man ser tilbake på det idag, så var ikke Desu2 no særlig, men man arbeider seg jo oppover ikke sant? Cons idag har utviklet seg veldig mye! Det er også flere cons nå enn det det var for 4 år siden... Aicon, Coscon, Banzaicon, FFcon(?) og Oororacon kjemper alle for vår oppmerksomhet.
Så har vi Desucon da.
Og i år arrangeres Desucon for sjette året på rad. I fjor valgte jeg å ikke delta, pga pengemangel og for å skjerme øynene mine (mot *host*noenvissecosplayere*hosthost*).

I år er fremdeles uvisst om jeg drar:/
Men det frister jo.. Jeg savner mine venner og det er altfor lenge mellom hver gang:/ Og så er jo noen av dem med i en awesome Hellsing gruppe, som det kunne være gøy å se...
Oh well, vi får se. Imens mimrer jeg litt mer fra 2007:

Meg som Light fra Death Note i 2007.

Når var deres første con? Savner dere "gamle dager"? Hvis dere føler for å se på gamle bilder kan dere kikke her.




2 kommentarer:

  1. ååh, du må jo komme! :D
    Skal være med i Hellsing-gruppen selv. Det er ennå ledige karakterer *hint hint* ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, joa det frister, siden jeg ikke fikk dratt i fjor;) Haha, den gruppa er nok FOR awesome til at jeg kan være med, tror jeg!XD

    SvarSlett