Translator

onsdag 1. april 2015

Forandring

For de som ikke vet det allerede så har jeg skiftet hårfarge.
Jeg drog til frisørsalongen "På Håret" som ligger på Vika, hvor min niese er nå lærling.
Må jo utnytte mulighetene da... Farget håret hjemme med rødt farge ca. 1-2 måneder før.
Det ble selvfølgelig ikke så rødt, fordi jeg hadde mørkt hår. Så nå gjør jeg det igjen, men litt mer ordentlig. Sist gang håret mitt var rødt var i 2008 tror jeg, så hadde litt lyst på det igjen.
Egentlig er det vel stund siden jeg har farget håret i det hele tatt.

 Hele prossessen tok vel kanskje halvannen time?
Måtte selvfølgelig bleke håret først.
Det tok mesteparten av tiden, pluss ventetiden imellom.

Etter å ha bleket håret og vasket det ut, var det den virkelige fargen som på. Fargekatalogen deres hadde ikke så mye utvalg av røde nyanser. Det var liksom en som var veldig sterk rødfarge, mens de andre var lilla aktige.
Så da ble det den da. Så får vi se hvordan det blir tenker jeg.
De påpekte at det kommer til å bli veldig lyst da XD

Etter litt mer ventetid var fargingen ferdig! Nå var jeg spent.
Og ja det ble veldig lyst, hehe.

Men det ble kult.
Men med noen få nyanser mørkere hadde kanskje blitt enda bedre?

På en annen måte så er kanskje så lyst bra? Fordi rødt det forsvinner raskere enn andre farger sa de.

Dette bilde av resultatet viser virkelig  ikke den virkelige fargen. Den er lysere. Mye lysere.

Det blir lett å finne meg da, bare se etter noe rødt!

Nå er det i underkant av 2 uker til jeg drar til Thailand.

Det kan bli interessant å være i sola med denne hårfargen. XD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar