Translator

torsdag 29. desember 2011

Ocean World!

22. drog vi til Ocean World. Det er et stort "akvarium" med forskjellig fersk og saltvannsfisk, og andre skapninger. Det ligger midt i sentrum på nederst plan, på shopping senteret, Siam Paragon.

Siam Paragon

Pyntet opp til jul;)

I Thailand operer de ofte med flere priser på attraksjoner, nemlig en for thailendere og en for utlendinger. Dette er mest vanlig i de største turistbyene. Ocean World var intet unntak.
Kusinene mine stod en liten stund og "diskuterte" i kassen om pris:P Dama i kassa ville se legitamsjon, noe vi ikke hadde... Men etter mye om og men, slapp vi inn. Jeg kom inn på thaipris, mens mine 2 nieser måtte betal utlendingspris....
Uansett, det var et flott sted. Vi fikk sett mye forskjellig fisk, pingviner, otere, slanger ++ Også haier da!:D Her noen bilder fra dagen:

Svær krabbe!
Fisk
En slags orm/slange?
Frosker, giftige tror jeg...
Pingvin!
Hai som svømmer over oss!:D
En større hai!
Meg sammen med fiskene:P
Oter, tror jeg?
Ssssslange

Alt i alt en velykket dag! Verdt en titt hvis man liker sånt noe;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar